AM ADUS PRODUSE NOI!

Contact/id messenger: cosmetics_cool@yahoo.com

COMANDA MINIMA ESTE DE 30 DE LEI!

Produsele se pot rezerva pe o perioada de maxim 5 zile!

!!!!!!!!!!!!!!!!! GIVEAWAY !!!!!!!!!!!!!

HELLO!

Vreau sa va multumesc in primul rand pentru ca am ajuns la 100 de followeri , ceea ce inseamna f mult pentru mine!!!

In al doilea rand,to say thanks,m-am hotarat sa fac un giveaway cu aceasta ocazieJ

Ce trebuie sa faceti:
1)Sa dati follow la blog.

2)Sa postati pe blogul vostru un anunt despre giveaway.

3)Sa raspundeti la intrebarea:Ce produse ti-a comandat/ti-ai comanda de pe blog si de ce?

4)Sa scrieti in comentariu numele cu care ma urmariti si mailul vostru.


Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul random.org

Durata concursului:15-28 februarie.

Premiul consta in:

Un kit de corectoare de ten portabil-Estee Lauder


















Va multumesc!
Bafta tuturor!

58 comentarii:

yoana on 15 februarie 2011, 06:47 spunea...

te urmaresc cu numele de yoana..as comanda fondul de ten colorstay pentru ca e perfect pentru tenul meu si oje in nuante vesele pentru a uita de iarna..
calitu.ioana@gmail.com
http://ioanaandalex.blogspot.com/2011/02/cool-cosmetics-organizeaza-un-giveaway.html

Pixie on 15 februarie 2011, 06:50 spunea...

http://notanothermakeupblog.blogspot.com/2011/02/giveaway-cool-cosmetics.html
-te urmaresc cu numele de notanothermakeup
-mailul este femeie_crizata@yahoo.com
-si am cumparat un fdt de la loreal visible lift dar ar mai fi multe pe lista ....bani sa am :))

Laura Baybee on 15 februarie 2011, 07:09 spunea...

buna!
te urmaresc cu numele de Laura Baybee.
emailul meu e : lauraizanangel@yahoo.com
am scris despre giveaway aici: http://laurasconer.blogspot.com/2011/02/giveaway-cool-cosmetics.html

eu as cumpara cat mai multe fonduri de ten ca sa`l gasesc pe The One :P

Honeÿ Bunny on 15 februarie 2011, 07:20 spunea...

Heyyy Buna ! ♥

Sunt incantata ca ti-am descoperit blog'ul prin intermediul acestui giveaway !

Ai foarte multe produse care imi fac cu ochiul daca vei aduce produsele care ti le voi zice mai jos,te rog eu frumos de tot..ANUNTA-MA !

Ce mi-am pus pe lisa pana acum : *Luciu de buze GOSH LIGHT`N SHINE LIP GLAZE PRET:15 LEI/BUC ( OMGGG >..e amazing ! te rog frumos sa mai aduci nuanta a 4 a din poza ) *Rujurile de la Rimmel London m-ar interesa daca ai mai aduce pe stoc (au niste culori foarte foarte dragute si am mai avut)
*Fondul de ten Colorstay (as vrea sa-l incerc,pentru ca am Revlon Photoready acum,dar m-ar incanta sa-i incerc si fratiorul :)) ) !

Iti urmaresc blogul cu numele Honeÿ Bunny !

Aici am scris despre giveawayul tau : http://charmy-bunny.blogspot.com/2011/02/giveawayurile-lunii-indragostitilor.html

In caz ca voi fi fericita castigatoare ,email'ul meu este : charmy_bunny@yahoo.com


(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny!

Nellz on 15 februarie 2011, 08:03 spunea...

buna Andradaaa >;d<:*

GFC: Nellz:d
Am comandat fondul de ten Revlon care este supeer bun for me si un ruj de la Maybelline cu particule roz:d.parca.:d
Si am cumparat aceste produse pentru ca sunt de calitate si sunt niste produse destul de bune. si in curand voi mai achizitiona cate ceva de la tine:d

emai: nelly_honey2000@yahoo.com


Pupiciii:*

adelynush87 on 15 februarie 2011, 08:22 spunea...

buna!
te urmaresc prin GFC cu numele adelynush87, adresa de mail este adelynush87@yahoo.com,
mi-as comanda Fond de ten REVLON Colorstay Mineral Mousse pentru ca este un produs bun si il ai la un pret ''seducator'' :D
in mare mi-as comanda mai multe fonduri de ten miss sporty pentru a le testa
XOXO

dedeea on 15 februarie 2011, 08:37 spunea...

Buna:) Te urmaresc cu numele Dedeea iar aici am postat despre giveaway:
http://dedeeasclothes.blogspot.com/2011/02/giveaway-cool-cosmetics.html
Mi-ar placea sa incerc cateva fonduri de ten,de la revlon:(( Dar mereu nuanta mea disparea:)) si nu am mai apucat sa imi comand nimic:(
email:adisor68@yahoo.com

Cupcake on 15 februarie 2011, 08:52 spunea...

buna!te urmaresc cu numele de cupcake,am vrut sa mi comand mai multe produse,ti am si trimis mail,dar mi ai spus ca nu mai ai un luciu de buze si am zis ca ar fi absurd sa rezerv celelalte produse o luna pana ar veni acel Bourjois Eau de gloss.De abia astept sa l ai in stoc :).Acel gloss ar fi fost pt mine,iar restul produselor pt mama,ca azi maine e 8 martie si orice mama trebuie rasfatata..
mail: luiza_th@yahoo.com
si am postat pe blogul meu despre give away: http://cupcakesplendens.blogspot.com/2011/02/super-giveaway-by-cool-cosmetics.html

Joice on 15 februarie 2011, 09:24 spunea...

Felicitari pentru 100 followeri!
Te urmaresc cu numele Joice si am scris despre giveaway-ul tau aici: http://beautywithjoice.blogspot.com/2011/02/giveaway-cool-cosmetics.html
Hmmmm, greu de spus ce as vrea de pe blogul tau, de cate ori postezi ceva parca toate imi fac cu ochiul :)) Dar acum ma limitez la rujurile Rimmel, pentru ca imi plac toate foarte mult :)
themakeupfreak@yahoo.com

miha.ela on 15 februarie 2011, 10:23 spunea...

GFC: miha.ela
mihaela.mihordea(@) gmail(.) com
Postat:
http://arianasshop.blogspot.com/p/giveaways.html
As comanda:
@ http://cool-cosmetics.blogspot.com/2011/02/loreal-paris-ruj-color-riche-pret20-lei.html daca il vei mai aduce.
@ http://cool-cosmetics.blogspot.com/2011/01/ruj-maybelline-watershine-diamonds.html plus un fond de ten care imi sunt necesare.

bioana on 15 februarie 2011, 10:35 spunea...

te rmaresc cu numele bioana,adresa de mail ioanab_9@yahoo.com,dar nu am blog unde sa postez despre giveaway.
pe mine ma tenteaza multe produse de la tine cel mai mult fondurile de ten dar se pare ca nu numai eu vanez pe cele mai deschise asa ca pana ma hotarasc sa pun comanda e prea tarziu.ce am vrut si mai mult a fost blushul dream moose de la maybelline si cand am fost pregatita sa pun comanda nu mai era pe stoc.in rest ce sa spun toate produsele imi plac si salivez dupa ele doar financiar stau mai prost si nu pot sa imi iau ce imi doresc.
multumim pentru concurs!

beauty-s on 15 februarie 2011, 11:10 spunea...

buna!Te urmaresc cu numele de beauty-s ;
mail:nebuna_micro20@yahoo.com
http://beauty-madalina.blogspot.com
Inca nu am cumparat nimic dar probabil voi cumpara :D As vrea sa cumpar fond de ten maybelline superstay silk pentru ca este un fond de ten care mi se potriveste si il ai la un pret accesibil si mi-ar mai placea sa cumpar un luciu de buze max factor silk deoarece contine si balsam astfel voi avea in permanenta buzele hidratate !

bluonmyown on 15 februarie 2011, 11:33 spunea...

Buna, te urmaresc cu bluonmyown, iar email bluonmyown@yahoo.com; ti-am descoperit blogul abia acum, dar o sa-l urmaresc cu atentie pt ca am gasit rujul meu preferat maybelline moisture extreme lipstick, care din pacate e rezervat please let me know daca o sa mai fie available.Imi plac si o sa comand rujuri, fard de obraz si oja.Mersi frumos

Georgiana. on 15 februarie 2011, 12:02 spunea...

te urmaresc cu numele de Georgiana . id :g3orgyana.shine@yahoo.com . am comandat 2 fonduri de ten , 2 farduri, vreo 6 glossuri . si abia astept sa imi ajunga comanda si acum :x

catalina_mea on 15 februarie 2011, 14:14 spunea...

Buna!
Te urmaresc cu numele catalina_mea
Adresa mea de email este: catalina_mea@yahoo.com

Eu as cumpara cat mai multe rujuri, luciuri si oje cat mai multe...Cred ca am descoperit o noua obsesie: ojele :D

catalina_mea on 15 februarie 2011, 14:16 spunea...

ups cred ca m-am repetat spunand cat mai multe de 2 ori...dar nu neg ca e adevarat(sa fie cat mai multe):D:D:D

Andreea on 15 februarie 2011, 22:16 spunea...

Felicitari pentru cei 100 de followeri!! :D
Mi-as comanda un fond de ten mineral penru ca am auzit ca rezista foarte bine si inca nu am avut ocazia sa-l testez...
Te urmaresc cu numele Andreea.

Codryna on 15 februarie 2011, 23:50 spunea...

Buna,

Te urmaresc cu id CODRYNA (codruta.holban@gmail.com)

Daca ar fi sa cumpar un produs de pe blog in mod clar ar fi un fond de ten, de fapt mai multe pt a vedea care textura mi se potriveste (am vrut de cateva ori dar m-am trezit prea tarziu si nuanta potrivita mie era rezervata deja :( )
Link-ul catre acest giveaway: http://fashion-and-photo.blogspot.com/2011/02/giveaway-cool-cosmetics.html

Fifi's shop on 16 februarie 2011, 00:37 spunea...

buna

te urmaresc sub numele de fifi's shop.
as comanda corectoarele toate fiindca am probleme cu cearcanele...:(
am postat aici:http://fifisshop.blogspot.com/2011/02/giveaway-de-la-cool-cosmeticspana-in-28.html
e-mail:mya_ella_4you@yahoo.com

Alexandru on 16 februarie 2011, 01:19 spunea...

HEllo!
Te urmaresc cu numele ioana23, iar adresa mea de mail este ioana_str@yahoo.com.
Nu am mai cumparat de pe blog, dar daca ar trebui sa aleg cred ca as opta pentru rujul Dior Voyage sau unul dintre fardurile Lancome.
Multumesc.

Cristiana on 16 februarie 2011, 04:45 spunea...

Buns.. te urmaresc prin gfc cu numele cristiana.vasadi, iar adresa de mail este cristianakiki@yahoo.com
Am comandat de la tine un fond de ten, 2 produse de buze si un concealer, pentru ca eram curioasa sa le incerc. am fost foarte multumita si cu siguranta voi mai comanda

maddailade on 16 februarie 2011, 06:51 spunea...

Te urmaresc cu numele : maddailade si m-ar tenta sa comand blush-ul de la Revlon,Maybelline Pure Blush Mineral, si fondurile de ten:
Rimmel Lasting Finish 16 h, Maybelline Superstay 24 h, Revlon Colorstay.
Am postat aici despre giveaway:
http://thepurplespringgirl.blogspot.com/2011/02/giveaways-giveaways.html
madda_ilade at yahoo dot com

Cosmina on 16 februarie 2011, 08:57 spunea...

Te urmaresc cu numele mcuniverse.mail cmblog7@yahoo.com
Aici am postat despre giveaway http://cosminam.blogspot.com/2011/02/giveaway.html .Eu as comanda perlele si Ruj rezistent la transfer Maybelline Superstay Color toate culorile :)) insa acesta nu e un moment propice de facut cumparaturi din cauza lipsei banilor.

Monica on 16 februarie 2011, 10:16 spunea...

Salut!
Te urmaresc ca the_blue_cat, mailul meu este rheea_taiki[at]yahoo[dot]com, iar numele meu adevarat e Monica Georgescu.

Iti urmaresc cu mare interes toate postarile de cateva luni incoace, iar pana acum am comandat de pe blogul tau in special mostre de fond de ten (am inceput sa utilizez acest produs de curand, iar blogul tau e sursa PERFECTA de a incerca mai multe fonduri de ten fara sa-mi dau peste cap bugetul) Asa, sigur il voi gasi pe cel (sau pe cele) perfecte pentru mine, caci am un ten dificil ca si colorit.
Insa mi-ar placea mult sa comand si blushuri si rujuri (cosmeticele mele preferate), insa se pare ca sunt cam nehotarata din fire, caci pana ma gandesc si ma razgandesc eu daca mi se va potrivi sau nu culoarea, o alta fata mai rapida si mai hotarata decat mine rezerva produsul mult visat :))
In ultima vreme am petrecut multe ore pe blogul tau, caci ai postat foarte des si mi-a fost frica sa nu-mi "scape" ceva ce mi-as dori :)
Ca si firme, sunt fana Maybelline, Bourjois, dar si Rimmel, mai ales cand vine vorba de rujuri.
Iti multumim pentru giveaway!

Cristina M. on 16 februarie 2011, 10:42 spunea...

Buna, te urmaresc cu numele de Cristina M. E-mail: cristina_cool01@yahoo.com Aici am postat despre giveaway: http://soapta-de-inspiratie.blogspot.com/2011/02/giveaway-cool-cosmetics.html
Daca mi-ar permite bugetul mi-as cumpara cat mai multe luciuri de buze, in special Luciu de buze L'Oreal Glam Shine Holographic- e superb:)

Dulapul Mamei ♥ on 16 februarie 2011, 10:44 spunea...

buna. te urmaresc sub numele de Dulapul Mamei. Raspuns la intrebare: as comanda un fond de ten Revlon,deoarce am prietene care il folosesc si stiu ca sunt foarte multumite de el si avand un ten cu probleme,orice fond de ten este bun.atata timp cat nu este din acela foarte ieftin si zici ca e crema.
mail: paramore.smile@yahoo.com
am postat pe blogul meu: http://dulapul-mamei.blogspot.com/2011/02/giveaway.html

Little Princess on 17 februarie 2011, 03:35 spunea...

Buna! te urmaresc prin GFC cu numele Little Princess:) am postat aici: http://bambina-piccolo.blogspot.com/2011/02/giveaway-cool-cosmetics.html

Mi-as dori sa comand muuulte de pe blog-ul acesta!! In fiecare zi salivez la noile produse:D

Mail:mirunika_iloveu@yahoo.com

irene boutique on 17 februarie 2011, 04:15 spunea...

http://irinagazolina.blogspot.com/2011/02/giveaway-cool-cosmetics-httpcool.html
te urmaresc cu numele irene boutique,iar adresa mea de mail e castraveti_murati13@yahoo.com
-am comandat multe testere de fond de ten pentru ca e mult mai convenabil si poti sa vezi daca ti se potriveste sau nu fara sa dai o multime de bani.
Cu siguranta voi incerca si altele!

roxxy on 17 februarie 2011, 06:38 spunea...

buna, te urmaresc cu numele roxxy, emailul meu este roxxy_bogdy@yahoo.com, as comanda un fond de ten colorstay pentru ca am auzit foarte multe lucruri pozitive si corectoare ca sa camuflez niste pete

Alice on 17 februarie 2011, 09:50 spunea...

Hello!

Ce am cumparat pana acum: rujuri nude Rimmel London, L'oreal, roz Rimmel London, glossuri Bourjois, farduri Maybelline, Rimmel London, fonduri de ten Colorstay, Maybelline si multe alte bunatati pe care le folosesc zilnic.
In viitor vreau sa imi iau: un blush, o pudra si probabil un fard nou.


Aici am scris despre giveawayul tau: http://make-upaddict.blogspot.com/2011/02/giveaway-by-andrada.html

Te urmaresc cu numele de Alice, iar e-mailul meu este: freedom_for_desire@yahoo.com

Pupici!!

Anka on 18 februarie 2011, 11:36 spunea...

Buna!
Te urmaresc cu numele: Anka
Adresa de e-mail: ankablog@yahoo.com

Am scris despre giveaway aici:http://fashionbeautylifebyanka.blogspot.com/2011/02/giveaway-cool-cosmetics.html

Mi-as comanda cat mai multe fonduri de ten, rujuri si blush-uri( MAYBELLINE).

Multumesc!!

Alina.make-up on 19 februarie 2011, 12:59 spunea...

Buna iubita !
In primul rand ,ador giveaway-ul tau si sper sa castig fiindca am nevoie de acest kit pt cearcanele mele imenseeee !!
Acum 2 zile mi`am ridicat comanda ce a constat in fond de ten, pigment si pudra.
Ce`mi doresc sa comand?Grea intrebare.n`as termina pana maine de scris.
TOTUL ma incanta,doar ca bugetul nu-mi permite.
te urmaresc cu numele alyna.make-up
verrucktes_kind@yahoo.com mailul.Aici am postat
http://alinabarbumake-up.blogspot.com/2011/02/giveaway-from-mona-with-gloss.html

A.M. on 19 februarie 2011, 14:47 spunea...

te urmaresc ca A.M.S. si am postat despre giveaway aici: http://anncutzasworld.blogspot.com/2011/02/giveaway-from-coolcosmetics.html

greu la capitolul ce as comanda. multeee... dar in primul rand mostre de fond de ten, nuantele cele mai deschise. am mai zarit eu, dar m-am trezit tarziu.
mailul meu este la.hanul.ancutei@gmail.com
multumim pentru giveaway!

Denisa on 19 februarie 2011, 23:59 spunea...

Buna! Te urmaresc cu numele Denisa.
Adresa mea de mail este: pop_denisa_ana@yahoo.com
Eu as comanda (si chiar cred ca o sa comand in viitorul apropiat) monstre de fond de ten! Vreau sa le incerc pe toate.

Am postat despre giveaway aici:
http://the-beauty-diary.blogspot.com/2011/02/giveaway-cool-cosmetics.html

Succes fetelorr!

Matzzza`s profile on 20 februarie 2011, 04:30 spunea...

Salut si felicitari si stii vorba aia,la mai multi!
Te urmaresc prin GFC cu numele de Matzzzza.
Am postat aici http://matzzzza.blogspot.com/2011/02/giveaways.html despre acest minunat concurs!
Imi doresc din tot sufletul acest premiu ,pentru ca sunt infocata si innebunita dupa corectoare!!

Mi-as dori sa imi achizitionez un corector si niste lips-uri,astea cand imi voi strange banuti!


NUMAI BINE!!!

Elena Bby on 20 februarie 2011, 07:08 spunea...

Buna ! te urmaresc cu numele de Elena Bby iar emailul meu este elena.bby19@yahoo.com

http://elenabby.blogspot.com/2011/02/giveaway-by-cool-cosmetics.html

De aici mi-as cumpara cat mai multe fonduri de ten !

Adriana on 20 februarie 2011, 09:21 spunea...

Buna!Te urmaresc cu numele de Adriana.De pe blog mi-as comanda rujul Maybelline Moisture Extreme pentru ca imi plac rujurile f mult, este o nuanta placuta mata care cred ca mi s-ar potrivi si sunt curioasa cat de hidratant este acest ruj.Mailul este:adriana_cavaleru@yahoo.com.Multumesc!

Miuri on 20 februarie 2011, 10:08 spunea...

Buna! te urmaresc cu numele Miuri si am postat despre giveaway aici: http://pardonne-moi-ce-caprice-bymiuri.blogspot.com/2011/02/giveaway-uri-in-blogosfera.html

De la tine mi-am cumparat mai demult un fond de ten Maybelline.. cand activam pe forumul e-joy si am fost foarte multumita de calitatea serviciilor, ca sa zicem asa :)

mailul meu este beautybymiuri[at]yahoo[dot]com

Mersi

Cris on 20 februarie 2011, 11:20 spunea...

Te urmaresc cu numele "Cris"
Email: neith4u (@) yahoo (.) com

De pe site mi-as comanda in primul rand oja Nails INC pentru ca am citit mai multe review-uri despre ea care m-au facut sa mi-o doresc

Mad@ on 20 februarie 2011, 12:41 spunea...

Buna! Te urmresc cu numele Mad@ prin GFC, iar email-ul meu este mada_3187@yahoo.com. Am postat aici despre giveaway: http://bluefairy-mada.blogspot.com/p/giveaway.html.

Ce mi-as dori sa comand de pe site ar fi:
- Fond de ten Revlon Beyond Natural
- Rimmel Shock Gloss 3D Magnifying Lipgloss
- Maybelline Eyeliner-Matic Twist Up Pencil
Cand voi mai strange bani, poate le voi si comanda :)

Roxie on 20 februarie 2011, 16:07 spunea...

Hello Andrada :)
Te urmaresc sub numele de Roxie * MakeupByRoxie
Am comandat Revlon Photoready si bronzer Maybelline :)

MakeupByRoxie@yahoo.com

http://makeupbyroxie.blogspot.com/2011/02/giveaway-cool-cosmetics.html

Pup & multumim de giveaway! :)

Amalia on 20 februarie 2011, 16:16 spunea...

Foarte tentant premiul!
Te urmaresc cu numele Amalia(metropole_insomnia@yahoo.com) si am facut aici o postare despre giveaway-ul tau:http://amalia-girlytalk.blogspot.com/2011/02/giveaway-uri-care-imi-plac-in-aceasta.html
Mi-as comanda de pe blog-ul tau pigmentii de la Barry M si cei de la Collection 2000.
Cei de la Barry M pentru ca am auzit numai lucruri bune despre acest brand dar nu am folosit nimic pana acum iar cei de la C2000 pentru ca am mai avut produse de la ei si m-am impacat bine cu ele.

Emm@ on 20 februarie 2011, 23:16 spunea...

te urmaresc cu numele emm@
adresa mea de email: emiliaelena@rocketmail.com
am postat despre giveway aici:
http://mitreaemilia.blogspot.com/2011/02/giveaway-cool-cosmetics.html
De aici mi-as cumpara in mod special rujuri si glossuri :X chiar au super preturi.

CrisTiNa on 21 februarie 2011, 00:31 spunea...

buna, te urmaresc cu numele CrisTiNa, e-mail cristinatikale@yahoo.com
din pacate nu am blog
am cumparat mai multe: fonduri de ten, gloss-uri, blush, conceler etc.

foxy_kory on 21 februarie 2011, 10:31 spunea...

buna , te urmaresc sub numele de foxy_kory , adresa mea de email este foxy_kory@yahoo.com
sincera sa fiu , mi-as cumpara chiar acest set de concealere pe care le daruiesti:)
am sa iti pun blogul pe bara mea cu favorite ca sa il accesez mai des.

katia on 21 februarie 2011, 12:21 spunea...

te urmaresc cu numele de katia
email: concept_z@yahoo.com
mi-as comanda fondul de ten colorsaty pentru ca toata lumea il lauda si ma tenteaza sa-l incerc si eu:D
pups

Iulia on 21 februarie 2011, 13:21 spunea...

Buna! te urmaresc cu numele Iulia, am postat aici despre givaway.
as cumpara de pe blogul tau produsele de make'up pe care le folosesc de obicei: farduri de orice fel, pensule, rujuri, atat timp cat sunt neincepute.
juliasomething@yahoo.com

cristinamar on 22 februarie 2011, 01:34 spunea...

Buna. Te urmaresc cu numele cristinamar. Mailul este cristinamar8@gmail.com
Nu am comandat inca nimic de pe blogul tau, dar am pus ochii pe niste farduri de ochi de la Bourjois, L'Oreal, Lancome. Am postat despre giveaway aici : http://cufarul-cu-de-toate.blogspot.com/2011/02/giveaway-de-la-cool-cosmetics.html

Sudessa on 22 februarie 2011, 11:25 spunea...

Buna!Te urmaresc prin GFC cu numele de Maria si adresa mea de e-mail este :mey_mmr@yahoo.com .As comanda Trusa de machiaj superba BOOTS 17 Editie limitata pentru ca sunt fana a produselor boots ,iar cele de machiaj inca nu au aparut la noi pe piata.Am postat despre giveaway pe : http://sudessa.blogspot.com

andreeabacau on 23 februarie 2011, 03:19 spunea...

buna,te urmaresc cu andreeabacau
mi-as comanda Trusa Luciuri de Buze+Rimel LASHEXtend marca MODEL CO PRET:30 LEI arata "delicios" si mascara RIMMEL si multe altele ai chestii tentante
am postat p blog http://andreeabacau.blogspot.com/2011/02/un-giveaway-cool.html
yadydeea_puss@yahoo.com

alina1190 on 23 februarie 2011, 04:17 spunea...

Hey, te urmaresc cu numele de alina1190 , adresa mea de email este :alina1190@yahoo.com.
Ce mi-as comanda...uhh...sunt multe produse pe care as vrea sa le comand, in special fond de ten pentru ca as vrea sa incerc sa il gasesc pe cel potivit mie (Revlon beyond natural, Maybelline superstay silk, Rimmel - Lasting Finish Minerals si multe altele), dar si fardurile si rujurile imi fac cu ochiul. Pupici

Andreea on 24 februarie 2011, 05:18 spunea...

Daca as avea bani destui le-as cumpara pe toateeee...tot timpul imi curg balele dupa ce minunatii ai tu aici!
Te urmaresc cu numele de Andreea.
andreyutza3011@yahoo.com

D. girl on 24 februarie 2011, 13:57 spunea...

Hello!Te urmaresc cu numele D.Girl iar adresa mea este pisy89@yahoo.com.Mi-am comandat de la tine 2 glossuri de la Maybeline, in 2 nuante foarte frumoase si un tratament pentru petele galbene de pe unghii,sincer este cel mai bun produs pe care l-am folofsit vreodata pentru unghii si nu stiu ce o sa fac atunci cand o sa termine!:( :*

ionela on 25 februarie 2011, 13:52 spunea...

Buna andrada.. in primul rand vreau sa iti multumesc k nu mi-ai inselat increderea si ca esti o persoana de nota 10, in al doilea rand te felicit pentru produsele de calitate si la preturi accesibile , si nu in ultimul rand vreau sa precizez ca am comandat de la tine 2 fonduri de ten de la rimmel london despre care sunt f incantata, un luciu de buze cu un gust yamy yam:D , un bronzer si un ruj tot din gama rimmel. Produsele s-au dovedit a fi f ok si de calitate , u o persoana de incredere deci nu imi ramane decat sa iti urez multa bafta in continuare si astept produse noi:D:D aa am omis adresa mea de email este strange_catkin@yahoo.com, iar blogger nu am :D:D pupici:*:*

Alice on 26 februarie 2011, 07:47 spunea...

- http://culorisiscortisoara.blogspot.com/2011/02/giveaway.html
- Mi-am comandat de la tine o trusa No 7, un rimel L'oreal, Creion de ochi L'oreal si o trusa de buze Clinique. Am fost extrem de multumita! Mi-as mai comanda din toate cate ceva deoarece raportul calitate-pret este grozav. Acum imi faceau cu ochiul niste rujuri L'oreal.
- Te urmaresc cu numele Alice
Mailul meu este: ionita_alice@yahoo.com

Alexa1202 on 27 februarie 2011, 08:46 spunea...

Buna.
Te urmaresc cu numele Alexa1202 si adresa mea de mail este: alexa12_02[at]yahoo[dot]com.

Am postat aici: http://alexa1202.blogspot.com/2011/02/some-interesting-giveaways-only-for.html

Cel mai probabil asa alege ojele, cu toate ca sunt in cautarea unui corector bun, care sa mi se potriveasca.

Mersi!

Shoppingul Pasiunea Mea ! on 27 februarie 2011, 09:56 spunea...

buna te urmaresc prin gfc cu numele shoppingul pasiune mea. as comanda de pe blogul tau Fond de ten Maybelline Pure Liquid Mineral deoarece ador fondurile de ten . am postat despre concurs aici http://fashion-online-beauty.blogspot.com/2011/02/giveaway.html
Adresa mea de mail este kangoala_hd@yahoo.com

Adelina e.p. on 28 februarie 2011, 11:18 spunea...

te urmaresc cu numele de adelina e.p.


eu as cumpara cat mai multe fonduri de ten bani sa am :))

mail: tuborg_ada@yahoo.com

 

COOL COSMETICS Copyright © 2009 Shopping Bag is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal